Life and all her enemies

det var en gång ett inlägg som skulle skrivas. Så jag tänkte att idag ska jag vara lite nostalgisk av mig.
nej, jag ska inte skriva om tiden som suverän arbetare på det multinationella företaget.
inte heller om min tid i landet i öst eller väst för den delen, eller söder.
eller min vistelse uppe i norr med riktig vinter.
utan det är ett litet ögonblick av underbar sommar.

anledningen till detta kommer från rubriken till denna
artikel (nej jag läser inte den tidningen.)
(men jag var tvungen att gå in på artikeln så att jag kunde länka så ni ska förstå vilken jag faktiskt menar.)
hur går det ihop tänker ni nu.
jo, jag och hanna är som vanligt extremt före vår tid, inte första gången som kändisar tar efter något som vi redan gjort liksom. (parantes)(jag är övertygad om att han, som filmintresserad han är suttit och kollat in 'kaviar' och fått inspirationen av att kasta pil på sig själv därifrån.)(slut på parantes)

detta begavs sig någon gång i de tidigare åren av 2000-talet. det är sommar, vi ska som vanligt samla vårat stora filmteam för ännu en dags viktigt filmande. schemat är pressat, vi har inte så många dagar kvar att spela in på, och vi är farligt nära att spräcka våran budget.
folk har tagit plats i filmstudion och riggat allt inför förmiddagens inspelning. hanna och jag anländer till inspelningsplatsen sist av alla, som förestår de stora stjärnorna. vi intar våra platser, jag i solstolen i form av kommissarien som ska utföra vad ni just läste om i artikeln.
kommissarien (alltså jag) tar fram kniven (pilarna gick inte att finna någonstans, men alla vet att kniven bara är en symbol för pilen) och kastar. Träffar väggen där det sitter en bild på kommissarien. (alla vet att carola bara är en symbol för kommissarien). sedan erbjuder hon nalle att också kasta...
sedan rullar dagen mot sitt slut och vad som hände sedan kan ni se om ni kollar på filmen.

så, skulle jag och hanna kunna få våra royalties nu? eftersom vi tog patent på denna företeelse starx efter att vi genomfört den.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahahaha :) fy fan va läskigt, jag tänkte på exakt samma sak när jag såg den rubriken förut. "eller så kan han ju kasta pil på carola ist". Great minds think alike.

2009-09-25 @ 20:31:40
Postat av: änelajj

Läser du inte AFTONBLADET?!?!??!

2009-09-30 @ 21:08:03
Postat av: Lina

annely, Nej, verkligen inte, gör du det?? va? trodde jag inte om dig.

2009-10-01 @ 16:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback