Det här med att plugga

Jag tror inte att det är meningen att jag ska plugga. Verkligen allt har gått emot mig den senaste veckan.
Jag har förgäves väntat på mina böcker som aldrig kommer, så jag ringer till ett av de företag som jag beställt den ena boken ifrån. Nej, då har de avbokat den, för deras leverantör hade den inte inne. Men de har inte meddelat mig om detta. Så jag åker ner till Akademibokhandeln och tänker, skit samma, jag köper den här, kosta vad det kosta vill. Nej, då är den slut där, de sålde sista exemplaret tidigare idag.
och mina andra böcker har jag inte heller fått, och på biblioteket kan man inte låna dem, och de har "försvunnit" ur hyllorna. Så nu har jag två veckor kvar till första tentan, och inga böcker att läsa.
Så det är nog inte meningen att jag ska plugga, i alla fall inte klara första tentan.


Kommentarer
Postat av: annely

Men LinaPina, det är ju inte alls bra...tur iallafall att du är ute i god tid så det troligen löser sig ändå :)

2009-09-16 @ 02:06:56
Postat av: Sanna

Kollat om böckerna finns på Tradera och sånna ställen?

2009-09-16 @ 08:04:28
Postat av: Lotta

Hade du beställt från Bokus? För flera jag känner har haft samma problem där. En som väntat flera veckor på sina böcker fick reda på att hans order hade blivit annullerad så sent som igår och vi har tenta nästa vecka. Han var inte glad!



Och du, tack för Prion Break redogörelsen. Nu förstår jag lite bättre! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback