Behöver lite hjälp

Jag letar efter en film, det kan vara (mycket troligt att det är) en kortfilm.
Den är från 2000-talet någongång. Den utspelar sig i Tel Aviv (om jag inte har helt fel) och var nominerad som bästa kortfilm till oscarsgalan ett år. Fick för mig att den hette Yellowfish, men det stämmer nog inte.
Men jag ska leta vidare.

För övrigt fick jag en väldigt fin och bra present (Så länge vi båda andas på ljudbok) av Rebecka idag, Tack!


Nu hittade jag filmen, den heter Meduzot (som betyder Jellyfish) så jag var inte helt fel ute på namnet. Men det var ingen kortfilm.

Kommentarer
Postat av: annely

märkte du att det inte var en kortfilm när du suttit i två timmar?

2009-09-18 @ 11:58:33
Postat av: Lina

jag har ju aldrig sett hela filmen, bara en trailer, så av någon anledning fick jag för mig att de skulle ha varit en kortfilm..

2009-09-18 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback