Att välja vilken film att se

Nu ska jag kolla på film, men vilken?

Léon med den underbara Natalie Portman
Waltz with Bashir som är en animerad krigsfilm.
eller Paranoid Park som sägs att den inte har något riktigt slut.

Eftersom jag inte orkar med en film som jag kanske får ett väldigt öppet slut på just nu går paranoid park bort.
Sen har jag ingen lust att kolla på en liten djupare film om en f.d soldat som var med i Libanonkriget och har flashbacks. så därför går waltz with bashir bort.
Då återstår Léon. Och det är ju ändå judiska nyåret idag, så då passar det faktiskt bra att kolla på en film med Natalie Portman.

Kommentarer
Postat av: annely

är det inte i den det nästan är lite pedofilvarning? Hon spelar typ ung prostituerad eller nått :P

2009-09-19 @ 02:11:47
Postat av: Lina

nja, liiiite pedofilvarning kanske, men hon spelar inte ung prostituerad. hennes päron blir ihjälskjutna och hon börjar bo hos en "hitman". och typ blir kär i honom.

2009-09-19 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback