Black holes and no revolution

Stor jag vill inte plugga känsla
Stor att om jag inte pluggar idag, kommer jag ha stor ångest senare känsla
Dock kommer det inte vara över förrän i januari (eller om tre år, eller aldrig)
Jullov? någon? ja tack, gärna

Men eftersom jag har ett så extremt intressant och upptaget liv för tillfället blir det inte så många uppdateringar.
Eller så är det mer att det här med att blogga inte är så kul. helt enkelt. så kan det vara.

Men jag är kär, kär i Auliana Poon. Hon skriver så att jag förstår vad hon menar. Det är lycka i dagens samhälle.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, då vet jag (:



Men, ja! Det skulle vi ju gjort. Tidsmaskin ?

Postat av: Agnes

inga mer hard feelings;)? pussss

2009-12-06 @ 11:31:36
URL: http://adji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback